Saturday, July 28, 2012

LALA - CUTI DAY 1 - 26 May 2012

Date : 26 May 2012 to 3 June 2012
Venue : Kg Padang Siam, Tanah Merah, Kelantan
Agenda : School Holidays ... yeay!!!!

As usual, everytime school holidays, we will go back to Kelantan to visit Tok Bah, Nenek Umi & Ucu. This time we went back for the whole week while Daddy went to Tokyo,Japan.  It was mum's cousin's wedding "Abang E & wife".. on the day we arrive, so dapat la makan gulai....


Below is Lala's first blog posting. Mum help to upload the photos & she wrote the story.




Ini sepupu saya Eryna.Adik saya melinda suka bermain dengan Eryna.Kalau Eryna datang dia mesti nak
peluk Eryna.Walaupun dia tak pandai pegang Eryna dia nak peluk Eryna.




Ini pula gambar saya,Dina dan adik saya tengah sembayang Maghrib. Saya seronok dapat sembahyang bersama-sama dengan Dina dan adik saya.

Ini pula saya dan kawan baik/sepupu saya di kampung nama dia Dina.Saya rajin sembahyang dengan Dina.
Bila saya balik kampung je saya mesti tak sabar nak jumpa Dina.Saya gembira sangat bila  nak balik kampung.

No comments:

Post a Comment